Autor Wątek: Zasady mocy  (Przeczytany 1173 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sheytan

  • Stado PM
  • Przywódczyni - administratorka
  • ***************
  • Wiadomości: 117
    • Zobacz profil
Zasady mocy
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:31:18 »
Na początek każdy dostaje 1 moc. Jaką? To już zależy od ciebie.

W konkursach, zawodach, za udzielanie się na forum bądź tak po prostu od przywódcy możesz dostać moc. Dostajesz ją także na wyższych stopniach swojej rangi.

Oto lista mocy ekstremalnych, czyli takich których sam nie możesz sb wybrać!
* Telekineza (Wpływanie siłą woli na umysły innych)
* Hypnokineza (umiętność zahipnotyzowania)
* Skrzydła
* Moc uzdrawiania
* Niesmiertelność
* Zadawanie bólu wzrokiem
* Smajlitacja (Smile ang. uśmiech. Ekstremalna moc szczególnie do poprawienia humoru. Używając tej mocy możesz sprawić że ktos sie w kimś zakocha, że kogoś znienawidzi itd. Jeśli na kogoś zadziałasz działa to przez 3 h)
* Odbicie (możliwość odbicia broni wroga przeciwko niemu)


A to lista proponowanych mocy dla ciebie, pamiętaj że moc możesz sb wymyślić i opisać ją:
* Władanie żywiołem - jednym (ogniem, ziemią, wodą, powietrzem albo piorunem)
* Niewidzialność (nikt cię nie zobaczy, nie wyczuje, nie usłyszy itd)
* Telepatia (czytanie w myślach)
* Przenikanie przez przedmioty, drzewa itd (przez wszystko)
* Teleportacja (Nadprzyrodzone przenoszenie rzeczy)
* Lewitacja (wyrzucanie rzeczy w powietrze)
* Chlorokineza (kontrola nad roślinami)
* Empatia (odczuwanie emocji innych)
* Gyrokineza (umiejętność kontroli grawitacji)
* Zmiennokształt (umiętność zamienienia się w dowolną rzecz, roślinę a nawet zwierzę. Uwaga, zbyt częste używanie mocy może powodować bóle głowy, mdłości)
* Bilokacja (możliwość znajdowania się w dwóch miejscach na raz, może powodować to co zmiennokształt czyli mdłości, zawroty głowy i bóle)
* Pirokineza (władanie nad elektrycznością)
* Wizje (Ktoś po prostu widzi zdarzenia z przyszłości, wizje nie są konktrolowane i nigdy nie wiadomo, czy będzie ona dobra, czy raczej nie)
* Toksyna (Po ugryzieniu można wypuścić jad. W przypadki wilkojada i pozycji wyższych ta moc nie jest już potrzebna)
* Światło (władanie światłem)
* Wszystkosłyszalność (Słyszysz wszystko. Jeśli chcesz usłyszeć to co ktoś mówi nawet 100 km dalej - usłyszysz to)

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
croissanta yourlifetoday swietageometria nautical-battles siedemwatah