Autor Wątek: Zasady walk  (Przeczytany 761 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sheytan

  • Stado PM
  • Przywódczyni - administratorka
  • ***************
  • Wiadomości: 117
    • Zobacz profil
Zasady walk
« dnia: Lipiec 30, 2013, 21:19:49 »
Pamiętajcie że nie zawsze trzeba miłym. W końcu to świat dzikich kotów. Na terenach sawanny bądź na innych terenach można porywać członków innych stad. Walki opierają się głównie na K.U (kocie umiejętności).
Jeśli ktoś posiadający więcej pkt siły trzyma cię - nie wyrwiesz się, jeśli ktoś posiadający więcej pkt szybkości goni cie, to cię złapie. Proste? Myślę że tak. Można także używać mocy.
Jeśli kogoś się porwie trzeba wysłać raport do admina, bądź w tym wątku.
Trzeba podać w na jakim terenie było porwanie (strony też). Jeśli nie będzie to zgodne z zasadami admin może anulować porwanie.

Zasady:
1. Po pierwsze, każdy ma szansę na obronę. Pamiętaj o tym. Nie możesz w jednym poście kogoś porwać. Gdy napiszesz że atakujesz (uderzasz, przewracasz itd) on może się bronić.
2. Jak już pisałam: Jeśli ktoś posiadający więcej pkt siły trzyma cię - nie wyrwiesz się, jeśli ktoś posiadający więcej pkt szybkości goni cie, to cię złapie.
3. Jeśli trzy osobniki atakują ich K.U zlicza się łącznie,dlatego warto walczyć w zgranych grupach. Im więcej tym lepiej.
4. Jeśli porwanie ma miejsce na terenach stada to zrozumiałe - intruz nie może przebywać na nie swoich terenach. Ale porywanie z terenów sawanny jest dopuszczalne, no ale pamiętaj że porwanie bez powodu powoduje wielką niechęć i może wywołać wojnę.
5. Szczeniąt nie można porywać z terenów sawanny. Można tylko, gdy są na nie-swoich terenach.
6. Podczas walk płeć nie ma znaczenia - każdy bowiem potrafi walczyć.
7. Można wywołać wojnę. Wtedy dwa stada spotykają się na jakimś terenie i walczą. Można także zaatakować jakieś stado na ich terenach.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
nautical-battles yourlifetoday telenovelasmundo pd-wp loudness