Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Sheytan

Strony: [1] 2 3
1
Niezbędne informacje / Regulamin
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:33:14 »
1. Jeśli gdzieś wchodzisz musisz napisać: "Wbiegł/wbiegła" A jeśli wychodzisz to "Wybiegł/wybiegła" Jeśli masz pozycję ze skrzydłami to wtedy możesz wlecieć lub wylecieć

2. Nie możesz być w dwóch miejscach na raz!

3. Nie możesz wejść i wyjść w jednym poście

4. Możesz mieć partnera/partnerkę. Żeby być oficjalnie razem najlepiej zorganizować przyjęcie.

5. Jeśli twój wilk jest w ciąży to szukaj kogoś kto by mógł pokierować twoim szczeniakiem.

6. Nie można mieć więcej niż jedno konto.

7. Avatar musi być legalny!

8. Musisz gdzieś mieszkać! Musisz mieć mieszkanie.

9. Musisz chociaż raz przeczytać wątki z działu "Niezbędne informacje", bo jak sama nazwa wskazuje, są niezbędne.

10. Gdy nie będziesz się logował przez 40 dni twoje konto zostanie usunięte przez administrację.

11. Nie możesz tak ot posiadać magii. Magiczne przedmioty/moce/narzędzia się zdobywa a na start masz 1 magiczną moc.

12. Jeśli piszecie nie o sobie to robicie to z pochyłością. Tzn jeśli piszecie co robi wasz towarzysz czy ktoś inny nie posiadający konta piszecie pochyłymi literami.

13. Gdy nie napiszesz żadnego posta od chwili zapisu przez 20 dni twoje konto zostanie usunięte przez administrację.

14. Jeśli zarejestrujesz się, a nie zapiszesz w ciągu tygodnia twoje konto zostanie usunięte przed administrację.

15. Kłótnie w wątkach gdzie piszemy jako "my" (między innymi w kategorii dla wszystkich) - można się kłócić ale TYLKO na zasadzie wymiany argumentów. Nie można dokuczać bądź ubliżać.

16. Jakiekolwiek problemy zgłaszaj administracji (Sheytan).

17. Jeśli piszesz co robi wilk nie zwiększaj czcionki! (dobrze by było też abyś nie podkreślał/pogrubiał itd, ale to nie jest zakazane)

18. Zauważ że pisanie "Weszłam/wszedłem" i zaraz w następnym poście "Wyszłam/wyszedłem" jest po prostu bezsensui nie wprowadza niczego do fabuły, możesz chpciaż się rozejrzeć, pochodzić itd.

19. Jeśli w poście gdzie piszesz co robi twój wilk chcesz dodać coś od siebie piszesz to pod poziomą kreską.

20. Nie kierujemy się zasadą "Administracja i modzi zawsze mają rację" - każdy może się pomylić. Kiedy zauważysz pomyłkę pisz na PW.

21. Jeśli wpadniesz na jakiś pomysł i ja napiszę że go zrealizuję to nie znaczy że zrobię to następnego dnia. Bądź cierpliwy, administracja i modzi to też ludzie.

23. Pamiętaj że za niestosowanie się do zasad możesz dostać karę (Odjęcie K.U, KF, lub nawet tymczasowy ban)

24. Proszę do nowych graczy nie wysyłać zaproszeń do waszych for!
Reklamowanie jest zabronione na wielu stronach (howrse, doggi itd) więc i tutaj proszę tego nie robić.
Będzie to karane, teraz już przymknę na to oko ale na przyszłość ostrzegam! NIE WYSYŁAĆ ZAPROSZEŃ KOMUŚ CHYBA ŻE SAM wyraźnie o to poprosi...
Można reklamowac, tylko w wątku do tegoprzeznaczonym...

2
Niezbędne informacje / Kalendarz - jak liczymy czas?
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:32:38 »
Tutaj, na naszej magicznej sawannie czas płynie nieco inaczej. Chodzi o to że głupio by było gdyby nasze postacie starzały się normalnie, jak w realnym świecie. Na urodziny trzeba by było czekać długo a szczeniaki musiałyby całe dwa lata czekać na dorosłość. Wymyśliłam coś innego. Otóż u nas, u dzikich kotów 1 rok to w realnym świecie trzy miesiące. Każdy NASZ rok podzielony jest na trzy części - pierwszą, drugą i trzecią. To bardzo proste. Nasz kalendarz:

1 Styczeń - 28/29 Luty - 31 marzec - 1 rok. Pierwsza cześć tego roku to styczeń, druga to luty a trzecia to marzec


1 Kwiecień - 31 maj - 30 czerwiec - kolejny rok, pierwsza część to kwiecień, druga maj a trzecia czerwiec.


1 lipiec - 31 siepień - 30 wrzesień - kolejny rok, pierwsza cześć to lipiec druga to sierpień.
a trzecia to wrzesień.

1 październik - 30 listopad - 31 grudzień - kolejny rok, pierwsza częsc to październik, druga to listopad i trzecia grudzień.


Trzy miesiące w relnym świecie, to u nas, w wilczej krainie rok. Czyli za trzy miesiące będziecie starsi o rok. Mam nadzieję że wszyscy to zrozumięją.
Każdy rok ma trzy części. (1 rok - 3 miesiące, każdy miesiąc to jedna częsc)


DATA URODZENIA!
Uwaga. Każdy z was jeśli nie ustalił przy rejestracji musi teraz ustalic swoją datę urodzenia, tzn ile ma lat i kiedy obchodzi urodziny. Moglibyście organizować przyjęcia urodzinowe zabawy dyskoteki itp.

Jak podać datę urodzenia? --> To proste. Wystarczy wiedzieć jak liczymy lata
Podajemy:
Ile mamy lat / Którego dnia się oszczeniliśmy / w której części roku

Czyli np:
Mam trzy lata, dzień 12, częsc druga.


KOT STAJE SIĘ DOROSŁY GDY UKOŃCZY 1 ROK!!

3
Niezbędne informacje / Zasady mocy
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:31:18 »
Na początek każdy dostaje 1 moc. Jaką? To już zależy od ciebie.

W konkursach, zawodach, za udzielanie się na forum bądź tak po prostu od przywódcy możesz dostać moc. Dostajesz ją także na wyższych stopniach swojej rangi.

Oto lista mocy ekstremalnych, czyli takich których sam nie możesz sb wybrać!
* Telekineza (Wpływanie siłą woli na umysły innych)
* Hypnokineza (umiętność zahipnotyzowania)
* Skrzydła
* Moc uzdrawiania
* Niesmiertelność
* Zadawanie bólu wzrokiem
* Smajlitacja (Smile ang. uśmiech. Ekstremalna moc szczególnie do poprawienia humoru. Używając tej mocy możesz sprawić że ktos sie w kimś zakocha, że kogoś znienawidzi itd. Jeśli na kogoś zadziałasz działa to przez 3 h)
* Odbicie (możliwość odbicia broni wroga przeciwko niemu)


A to lista proponowanych mocy dla ciebie, pamiętaj że moc możesz sb wymyślić i opisać ją:
* Władanie żywiołem - jednym (ogniem, ziemią, wodą, powietrzem albo piorunem)
* Niewidzialność (nikt cię nie zobaczy, nie wyczuje, nie usłyszy itd)
* Telepatia (czytanie w myślach)
* Przenikanie przez przedmioty, drzewa itd (przez wszystko)
* Teleportacja (Nadprzyrodzone przenoszenie rzeczy)
* Lewitacja (wyrzucanie rzeczy w powietrze)
* Chlorokineza (kontrola nad roślinami)
* Empatia (odczuwanie emocji innych)
* Gyrokineza (umiejętność kontroli grawitacji)
* Zmiennokształt (umiętność zamienienia się w dowolną rzecz, roślinę a nawet zwierzę. Uwaga, zbyt częste używanie mocy może powodować bóle głowy, mdłości)
* Bilokacja (możliwość znajdowania się w dwóch miejscach na raz, może powodować to co zmiennokształt czyli mdłości, zawroty głowy i bóle)
* Pirokineza (władanie nad elektrycznością)
* Wizje (Ktoś po prostu widzi zdarzenia z przyszłości, wizje nie są konktrolowane i nigdy nie wiadomo, czy będzie ona dobra, czy raczej nie)
* Toksyna (Po ugryzieniu można wypuścić jad. W przypadki wilkojada i pozycji wyższych ta moc nie jest już potrzebna)
* Światło (władanie światłem)
* Wszystkosłyszalność (Słyszysz wszystko. Jeśli chcesz usłyszeć to co ktoś mówi nawet 100 km dalej - usłyszysz to)

4
Niezbędne informacje / Pora sucha/pora deszczowa
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:30:23 »
Pewnie zapoznałeś się już z naszym kalendarzem? Jeśli nie to wejdź z powrotem w Niezbędne informacje i kliknij --> kalendarz - jak liczymy czas?

Zatem, 1 rok to u nas 3 miesiące. Na naszej sawannie, tak jak i w realnej sawannie są dwie pory - deszczowa i sucha.

Każda pora trwa przez jedną częsc roku, czyli przez miesiąc.

Styczeń - Pora deszczowa
Luty - Pora sucha
Marzec - Pora deszczowa
Kwiecień - Pora sucha
Maj - Pora deszczowa
Czerwiec - Pora sucha
Lipiec - Pora deszczowa
Sierpień - Pora sucha
Wrzesień - Pora deszczowa
Październik - Pora sucha
Listopad - Porad deszczowa
Grudzień - Pora sucha

Więcej o porach dowiesz się w opisie sawanny.

5
Niezbędne informacje / Zasady polowań - zwierzęta łowne na sawannie
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:29:47 »
Każdy musi coś jeść, wszak żeby żyć - trzeba jeść.
Na sawannie jednak jak wiadomo trudno jest upolować coś samemu.
Dlatego tym w każdym stadzie zajmują się łowcy, i to jest ich zadanie, by całe stado miało co jeść. W porach suchych jednak inne rangi także pomagają w szukaniu pożywienia.
Polować można samemu lub z kimś, ale to jest bardzo trudne, jeden osobnik może upolować co najwyżej zająca.

Oto lista zwierząt łownych na sawannie, oraz na jakich terenach występują (chodzi tutaj o nasze tereny!).:

1. Gnu pręgowana (antylopa) - gatunek kopytnego ssaka o sierści szarej z pionowymi brunatnymi pręgami. Upolowanie tego zwierzęcia jest bardzo trudnym zadaniem, gdyż Gnu żyją w dużych stadach.
Upolować ją mogą tylko łowcy.


2. Eland - największa współczesna antylopa z rodziny krętorogich. Upolowanie jej również nie jest łatwe. Potrzeba zgranej grupy łowców.


3. Gazela: Średniej wielkości antylopa. Do upolowania jej wystarczy kilku łowców.


4. Słoń afrykański - gatunek ssaka, największy z ssaków lądowych. Upolowanie go jest bardzo trudne. Potrzeba aż 10 osobników, muszą to być zgrani łowcy.


5. Słoń indyjski - Podobnie jak słoń afrykański, prawie niemożliwy do upolowania. Potrzeby minimum 10 doświadczonych łowców.


6. Zebra - ssak z rodzaju koniowatych o czarnej sierści z białymi pasami.  Do upolowania zebry potrzeba 2 łowców.


7. Żyrafa - najwyższy ssak świata, parzystokopytny. Wbrew pozorom można ją upolować, ale jest to trudne. Potrzeba grupy łowców składającej się z minimum 5 osobników.


8. Nosorożec - duży ssak koloru siwego, masywny, ciężki. Upolowanie go jest mądrym przedsięwzięciem gdyż dostarcza sporo pokarmu. Nosorożca jednak nie łatwo upolować. Potrzeba co najmniej 4 łowców.


9. Góralki - Ssaki z rodziny góralkowatych, wielkości kota domowego. Upolować może go każdy, ale nie dostarcza zbyt dużo pokarmu. Występuje na wszystkich terenach sawanny.


10. Topi - Ssak z rodziny krętorogich o brunatnej sierści z czarnymi łatami. Do upolowania potrzeba 3 łowców.


11. Bawoły - Duże ssaki z rodziny krętorogich. Trudne do upolowania. By je upolować potrzeba 5 łowców.


Na te zwierzęta łowcy najczęściej przypuszczają ataki. (Jak przeczytasz wątek o sawannie to dowiesz się że u nas są takie same zwierzęta jak w realnej sawannie).

Występują tutaj jeszcze takie zwierzęta jak.
- Serwale: Drapieżne ssaki z rodziny kotowatych. Niektóre osobniki są zaprzyjaźnione ze stadem PM.

 
- Likaony: Drapieżne ssaki z rodziny psowatych. LK, PM i FCH ich nie tolerują. Likaony jednak są ostrożne i nie narażają się tym trzem stadom.


- Szakale: Padlinożerne ssaki z rodziny psowatych. Podobnie jak likaony nie narażają się stadom kotowatych.


- Hieny: Najbardziej znienawidzone ssaki padlinożerne na sawannie. Lwy, gepardy i lamparty szczerze ich nienawidzą.


- Sępy - padlinożerne ptaki również znienawidzone przez LK, PM i FCH


- Strusie, marabuty - pozostałe ptaki występujące na naszej sawannie.


- Węże, gekony, kameleony - gady naszej sawanny.
 


Występują też inne zwierzęta.

6
Niezbędne informacje / Zasady K.U - kocich umiejętności
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:28:56 »
Kocie umiejętności - siła, czujność i szybkość
Każdy je ma. Na początek 60 pkt, do rozdzielenia.

Jest to najważniejsza rzecz, wizytówka każdego osobnika. K.U można zdobywać: udzielając się na forum, czyli rozwijając postać fabularnie, brać udział w konkursach itp. W wątku "Zasady walk" znajdziesz do czego podczas walki służy K.U
Jeśli czegoś nie rozumiesz pisz do mnie!

7
Niezbędne informacje / Waluta
« dnia: Listopad 20, 2013, 21:26:43 »
Naszą walutą są KOCIE FUNTY (KF)

Kocie funty nie mają nic wspólnego z K.U(kocimi umiejętnościami)
Możesz za nie kupić różne ciekawe rzeczy w sklepie.
Na początek dostajesz 10 KF
Możesz je wygrywać w konkursach, zawodach oraz za udzielanie się na forum.

8
Ogłoszenia/aktualności / Wątki
« dnia: Sierpień 16, 2013, 19:32:02 »
W swoich jaskiniach zakładajcie wątki z pomieszczeniami!
(Bo wiele osób wciąż tego nie zrobiło)

9
Niziny geparcie / Tablica ogłoszeń dla pozostałych rang
« dnia: Sierpień 03, 2013, 19:12:37 »
Można coś ogłosić.

10
Niziny geparcie / Tablica ogłoszeń zwiadowców
« dnia: Sierpień 03, 2013, 19:12:14 »
Można coś ogłosić.

11
Niziny geparcie / Tablica ogłoszeń łowców
« dnia: Sierpień 03, 2013, 19:11:50 »
Można coś ogłosić.

12
Niziny geparcie / Tablice ogłoszeń wojowników
« dnia: Sierpień 03, 2013, 19:11:21 »
Można coś ogłosić.

13
Sprawy organizacyjne stada / Kto ma jaką rangę - spis członków stada
« dnia: Sierpień 03, 2013, 19:08:07 »
Przywódca/przywódczyni - Durga

Samiec/samica betha -

Książe -

Księżniczka -

Łowcy
Początkujący - Leonay, Vienna, Venice, Kuki
Tropiciele -
Porucznicy łowów -
Mistrze łowów -

Dowódca łowców -

Wojownicy
Początkujący - Danger
Zaawansowani -
Porucznicy walki -
Mistrze walki -

Dowódca wojowników -

Zwiadowcy
Początkujący - Morwenna
Szpiedzy młodsi -
Dobrzy szpiedzy -
Szpiedzy profesjonaliści -

Dowódca zwiadowców -


Opiekunki -


Zielarze
Początkujący - Zorita
Medycy -
Eliksircaty -

Kocięta
Gepardziątka -
Zdolne maluchy -
Kociaki starsze -

14
Dolina lamparcia / Tablica ogłoszeń pozostałych rang
« dnia: Sierpień 03, 2013, 13:45:40 »
Tablica ogłoszeń dla wszystkich rang z wyjątkiem wojowników, zwiadowców i łowców.

15
Dolina lamparcia / Tablica ogłoszeń zwiadowców
« dnia: Sierpień 03, 2013, 13:44:45 »
Wątek przeznaczony dla zwiadowców. Można coś ogłaszać, np kiedy trening.

Strony: [1] 2 3
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wrzeciono lolwfpolska wiilki shd fenixlife